Taggad som bara den!

24 april, 2011 at 09:22 (Allmänt)

Den 9 Maj är det skol-DM i hoppning och jag får se vilken av ponnyerna jag tar men jag tror det blir Chaboukie. Det är bara bra att han får komma iväg och hoppa bana och han är med stabil till LAGET. Det kommer även att finnas en lagklass där och hur kul är inte det?! Är det 3 stycken från samma skola så kan man bilda ett lag och förhoppningvis har jag raggat ihop 2 klasskompisar till det. Vet ni hur kul det kommer vara eller?! 😀

I så fall blir det förhoppningvis jag (D-Ponny) – Johanna Torudd (Stor Häst) – och en klasskompis som heter Lisa (Stor Häst) och vi kommer att representera Stagneliusskolan i Kalmar.

En gammal bild från Nybro (stället där Skol-DM går, dock inomhus)

5 kommentarer

  1. - said,

    Haha, en tjej frågade om jag ville vara med i det ;D men har bara hoppat bana på 50cm så jag ville inte haha xd

  2. felicia said,

    vad är det högsta du har hoppat med chaboukie?

    vad är det högsta du har hoppat över huvudtaget?

    vad har chaboukie hoppat i löshopping? 😀

  3. Emelie said,

    Får ni ha med era egan hästar till sk- dm?? :O

  4. hestoponny said,

    sjukt snygg ponny 🙂

  5. Ida said,

    Håller skolan i det? Gu va kul i sånna fall, sånt har vi inte på Gotland.. :s (har inte hört något iaf) 🙂

Lämna en kommentar