Svar på fråga

24 april, 2011 at 10:32 (Frågor & Svar)

Fråga: Kan inte du skriva om hur du rider på en vecka eller asså hur ofta hoppar du.. och hur ofta vilar han och när är ni bara ute och skrittar, liksom hur du bygger upp din vecka? har han sommarvila på sommaren?

Svar: Hur jag bygger upp en vecka beror helt på om jag ska hoppträna eller hopptävla i veckan. Men har jag ridit ett hårdare pass en dag så tar jag det lugnare nästa dag och dagen efter det rider jag lite mer. Jag hoppar inte så mycket hemma, i så fall är det stärkande övningar som studs och ibland bara bomövningar. Dagen efter tävling brukar han skrittas + joggas och dagen efter det brukar han få vila. Men hur jag lägger upp min vecka varierar hela tiden, oftast blir det att jag tar en dag i taget.

1 kommentar

  1. Jennie said,

    Hej! Jag har en fråga. Jo, jag har för mig att du inte är så förtjust i blå/marin och är den färgen du minst vill ha. Men vad tycker du om ditt Pessoa? 🙂 Tycker du att det är snyggt för att vara Marinblått/blått eller är det okej eller fult? 🙂

Lämna en kommentar