Svar på frågor

24 april, 2011 at 13:23 (Frågor & Svar)

Fråga: Hej! Jag har en fråga. Jo, jag har för mig att du inte är så förtjust i blå/marin och är den färgen du minst vill ha. Men vad tycker du om ditt Pessoa? 🙂 Tycker du att det är snyggt för att vara Marinblått/blått eller är det okej eller fult? 🙂

Svar: Nej marinblått har jag inte varit så förtjust i innan men har börjat gilla mer och mer. Dock tycker jag att mitt pessoaschabrak är jättesnyggt, gillar att det är olika nyanser också 🙂

Fråga: Varför skrittar du på hårt underlag?

Svar: Det är bra för senorna och stärker dem. Sen att skritta på hårt underlag bidrar till att jag varierar mina underlag. Rider i paddock, på gräsbana, på grusvägar och på asfalt. Ju mer man varierar desto bättre.

2 kommentarer

  1. stella said,

    Rider du alltid med väst? (:

  2. Cornelia said,

    Hej jag undrar om du kan göra en gratis design till mig? Jag har blogg.se 🙂

    Har hört att du är sjukt bra och om det är du som gjort den till din blogg så håller jag helt med!

Lämna en kommentar